• Pagina’s

  • Categorieën

  • Top berichten

  • Advertenties

Dorstig jongentje van Music for Life wint weer

De campagne voor Music For Life, waarbij een zwart jongetje op televisie telkens het glas water van een presentator leegdronk, heeft een Gouden Leeuw gewonnen op het Reclamefestival van Cannes.
De Gouden Leeuw is de belangrijkste onderscheiding in de internationale reclamewereld.

Eerder was de campagne voor Music For Life al een van de meest bekroonde op het belangrijkste Belgische reclamefestival.

De campagne voor de benefietactie van Studio Brussel is bedacht door het reclamebureau Mortierbrigade. Het is al de vierde keer dat het nog jonge bureau een Gouden Leeuw wint.

Music For Life stond vorig jaar in het teken van drinkbaar water voor iedereen. In de campgane dook een dorstig zwart jongetje onverwacht op in verscheidene televisieprogramma’s in prime time.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

w

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: